Arteina - RPG hra, která mi vstoupila do srdce

26.11.2015 15:04

Ahoj! :) Znáte Arteinu?

Na stránce hpd.cz ( já tam jsem KETRINKA1) mám skupinu, která se jmenuje Svět fantazie ^^ .

Ke skupině byl vytvořen i web. A na něm vznikla Arteina! Arteina je naše virtuální vesnice. Dříve, neš o ní napíšu slohovku, chtěla bych poděkovat pár osůbkám:

Rive : Je to šokující, ale díky tobě vznikla skupina Svět fantazie ^^. Tvůj blog me inspiroval, abych ji vytvořila. :D Za to ti moc děkuji. Taky ti děkuji za to, že jsi tak skvělá osůbka. :3 I když tě neznám v reálu, zdáš se mi skvělá. :) A vyymslela jsi název Arteiny. Pro skupinu toho moc děláš. Taky máš v Arteině dokonalé postavy, které zbožňuju. :D

monstr haaj : I tobě patří speciální dík. Bez tebe by Arteina ani nebyla. Web možná ano, ale Arteina ne. A bez ní by to nebylo zdaleka ono. Taky toho pro skupinu a Arteinu moc děláš, a toho si velmi cením. Také máš skvělé postavy, které mi přirostly k srdci. :) I když tě v reálu neznám, jsi skvělá holka a kámoška. :3

 

Taky samozřejmě děkuji všem aktivním členům, kteří skupinu dostali až na 20. místo! Moc díky. :)

 

A teď už jen o Arteině:

Podle vás asi přeháním, ale v tom případě Arteinu vůbec neznáte! Je to skvělá virtuální vesnice se skvělými postavami, za kterými stojí skvělí lidé. :)

Má vždy poutavé příběhy a i když je "jen na internetu", dokáže tě chytnout za srdce. Kdybych mohla, jsem na ní až do půlnoci! ^^

Každopádně mi Arteina vstoupila do srdce a miluju ji. :3 A to je pro tento článek vše. Krásný zbytek dne,

vaše KET.

 

 

Mé nejoblíbenější postavy: Tindrell (Rive), Tris (monstr haaj), Theodore (já), Flower (monstr haaj), Cath (já ) .